Telefonické objednávky:
0903 569 009, 0908 735 361
Po-Pia: 09:00-17:00
Rybárik, rybárske potreby - Chytáme ryby s Vami ...
položiek: 0
celková cena: 0,00 €

Doprava a platba

Základné informácie o platbe a dodaní tovaru

Spôsob objednávania 


Platba
 

  • osobne na kamennej predajni - možnosť platby v hotovosti, platobnou kartou, na splátky Quatro, alebo Ahoj

  • na dobierku - 1,50€ (možnosť platby v hotovosti, alebo platba kartou)

  • prevodom na účet pred odoslaním tovaru
    Pri platbe bankovým prevodom počkajte na potvrdzovací email v ktorom nájdete informácie pre vykonanie platby.
    Tovar vám bude odoslaný až po pripísaní finančných prostriedkov na náš účet.

  • predaj na splátky QUATRO (bližšie informácie vsekcii Quatro)
  • predaj na splátky AHOJ (bližšie informácie v sekcii Ahoj)

Vernostná zľava sa nevzťahuje na tovar, ktorý je v akcii a na tovar na ktorý nie je možné poskytnúť zľavu.
Zľavy sa nedajú kombinovať a sčítavať s inými zľavami (šialený víkend, a pod.).


Poplatky za doručenie na Slovensku


Kuriérska služba DPD SK

  • balík v hodnote do 39,99 € - 3,90 € 
  • balík v hodnote od 40 € do 99,99 € - 1,00 € 
  • balík v hodnote nad 100 € - Prepravné je zadarmo!
  • balík nad 10 kg - 7,00 € (bez ohľadu na hodnotu objednaného tovaru)

Doručenie do zahraničia
Pre doručenie tovaru mimo územia Slovenskej Republiky prepravné účtujeme podľa cenníka doručovacej spoločnosti DPD SK. O presnej cene dopravy Vás budeme vždy vopred informovať telefonicky alebo e-mailom.


Doručenie akumulátorov pre lodné elektromotory
-  POZOR!!
Keďže sa jedná o špecifickú skupinu tovaru,  musí byť tento doručovaný v súlade z osobitými bezpečnostnými predpismi pre prepravu a nie je možné využiť štandardné doručenie.

- pri trakčných akumulátoroch vždy účtujeme prepravné 10 €

Vernostná zľava sa netýka poštovného a kuriéra!


Dodanie tovaru (platí pre SR)

  • prostredníctvom kuriérskej služby DPD SK priamo na Vami zadanú adresu nasledujúci pracovný deň od prijatia objednávky do 16.00 hod. a objednané produkty sú skladom.

Pri obdržaní zásielky je príjemca (zákazník) povinný prekontrolovať neporušenosť zásielky!!!
Doručovaná zásielka nesmie javiť známky rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie).
Každú zásielku si po prevzatí následne skontrolujte, v prípade poškodeného tovaru alebo chýbajúceho tovaru nás kontaktujte najneskôr nasledujúci pracovný deň od prevzatia zásielky!!! 
Na reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré nebudú nahlásené do 24 hodín nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu!!!

Príjemca je povinný v prípade poškodenia zásielky uschovať pôvodné balenie zásielky k nahliadnutiu pre doručovaciu spoločnosť a k zhotoveniu fotodokumentácie.
Po nahlásení poškodenej zásielky (poškodený  alebo chýbajúci tovar) príde zodpovedný pracovník doručovacej spoločnosti  spísať  škodový protokol a vyhotoviť fotodokumentáciu.


Ak je o určitý tovar veľký záujem a tento tovar má v danom čase objednané veľké množstvo zákazníkov, môže sa stať, že zásielku Vám doručíme neskôr.
V tomto prípade Vás budeme samozrejme vždy informovať o termíne dodania telefonicky alebo e-mailom.

 

Detailné informácie si prosím prečítajte Obchodné podmienky na našej internetovej stránke !!

 

«« späť
Doprava a platba
Facebook icon