Ako nakupovať?
Vybraný tovar si môžete objednať nasledujúcim spôsobom:
1. Po kliknutí na tlačítko Detail alebo fotografiu produktu sa Vám otvorí hlavné okno produktu kde jednoducho vyberiete Vami zvolenú variantu a množstvo.
Stlačíte tlačítko Kúpiť, alebo pri produktoch z viacerými variantami produktu tlačítko Vložiť do košíka a týmto spôsobom vložíte do košíka Vami zvolené položky.
2. Pre zobrazenie produktov v košíku, kliknete vpravo hore na tlačítko Zobraziť košík a zobrazí sa Vám obsah košíka so všetkými Vami vybratými položkami.
Tu si môžete upraviť počty a ešte raz prekontrolovať obsah Vašej objednávky.
3. Po kliknutí na tlačítko Pokračovať na osobné údaje sa Vám zobrazí formulár na vyplnenie základných údajov ako Meno, Priezvisko, Adresa, Telefón. Taktiež môžete napísať poznámku pre nás tykajúcu sa Vašej objednávky.
V tejto časti si môžete zaškrtnúť políčko "Mailing list", ktoré slúži na to, aby ste mohli dostávať všetky novinky a akcie, ktoré budeme v budúcnosti mať v rybárskych potrebách Rybarik.eu.
Ďalej si vyberiete spôsob doručenia a kliknete na tlačítko Pokračovať na zhrnutie objednávky.
V tejto časti musíte zakliknúť políčko Záväzné potvrdenie objednávky a tak potvrdiť pravdivosť Vašich údajov a súhlas s Obchodnými podmienkami prevádzkovateľa internetového obchodu spoločnosti Fischerei s.r.o.
Pokiaľ nezakliknete políčko Záväzné potvrdenie objednávky, nebude možné objednávku odoslať a ani my ju od Vás neobdržíme.
6. Posledným krokom pre úspešné odoslanie Vašej objednávky je kliknutie na tlačítko Záväzne objednať s povinnosťou platky.
Po kliknutí sa Vám zobrazí informácia o úspešnom odoslaní objednávky.
Takto je Vaša objednávka odoslaná a zároveň sa uloží do našej databázy na spracovanie.
Na Vami uvedenú e-mailovú adresu bude automaticky odoslaný informačný e-mail Potvrdenie objednávky.
Po uskutočnení prvej objednávky sa automaticky stávate registrovaným VIP zákazníkom a následne Vám bude na Vami uvedenú e-mailovú adresu zaslaný Prihlasovací PIN kód, ktorý použijete pri všetkých Vašich budúcich objednávkach.
Spôsob objednávania
- osobne na kamennej predajni
- elektronicky na stránkach www.rybarikpp.sk, www.rybarik.eu
- telefonicky na číslach: 052/428 5298, 0903 569 009, 0908 735 361
- e-mailom na rybarik@rybarik.eu
Informácie o cene
Ak by takýto prípad nastal a cena výrobku by sa zmenila, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať ešte pred vybavením Vašej objednávky.
Informácie o tovare uvedené v katalógu elektronického obchodu sú čerpané z verejne prístupných zdrojov a oficiálnych stránok výrobcu. Prevádzkovateľ internetového obchodu nezodpovedá za korektnosť informácií čerpaných z týchto zdrojov.
Obrázky zobrazené pri výrobku môžu byť len ilustračné.
Vernostná zľava sa netýka poštovného a kuriéra!
Vernostná zľava sa nevzťahuje na tovar, ktorý je v akcii a na tovar na ktorý nie je možné poskytnúť zľavu.
Zľavy sa nedajú kombinovať a sčítavať s inými zľavami (šialený víkend, a pod.).
Informácie o dostupnosti tovaru
Skladovú dostupnosť u dodávateľov dokážeme okamžite preveriť na základe vzájomného elektronického prepojenia skladov.
Informácia o skladovej dostupnosti ponúkaného tovaru na e-shope sa môže líšiť v závislosti od poradia objednávok zákazníkov, postupného vypredávania tovaru, rezervácií a má čisto informatívny charakter.
Ak si objednáte tovar pri ktorom je uvedené skladom v e-shope a nebudeme mať tento tovar k dispozícii fyzicky skladom, budeme Vás o tejto skutočnosti a možnom termíne dodania vždy informovať telefonicky, alebo e-mailom.
Označenie skladom v e-shope nevychádza z reálnej dostupnosti skladových zásob na našej kamennej predajni a nie je možné si na základe tohto označenia nárokovať dostupnosť uvedeného sortimentu na predajni.
V prípade osobného odberu Vašej objednávky na predajni Vás budeme ihneď po pripravení Vašej objednávky informovať telefonicky, alebo emailom.
Informácia o dostupnosti tovaru nedostupné - ide o tovar, ktorý nie je skladom u nás, ani na sklade u naších zmluvných dodávateľov alebo tovar, ktorý je dlhodobo nedostupný. Takýto tovar nie je možné si objednať.
Záručné podmienky
Na celý sortiment tovaru v internetovom obchode Rybarik.eu platia prísne kvalitatívne kritériá. Spolu s výrobcom zaručujeme spoľahlivosť a zákonnú záručnú lehotu 2 roky. Začiatok záruky stanovuje dátum uvedený na záručnom liste ak bol pre daný tovar vydaný, alebo pokladničnom doklade, ktorý slúži aj ako záručný a dodací list.
V prípade poruchy výrobku počas 2-ročnej záručnej lehoty nám výrobok zašlite späť na našu adresu:
Rybárik
Štefánikova 57
058 01 Poprad
Do zásielky k výrobku priložte:
- fotokópiu pokladničného dokladu
- záručný list, ak bol vydaný
- popis reklamovanej chyby výrobku
Reklamovaný tovar nezasielajte na dobierku !!
Náklady súvisiace s dopravou reklamovaného tovaru znáša kupujúci.
Reklamačný protokol bude vystavený po prijatí reklamácie.
Vybavenie reklamácie bude kupujúcemu oznámené telefonicky alebo mailom.
Prevádzkovateľ internetového obchodu www.Rybarik.eu nenesie zodpovednosť a nebude plniť podmienky stanovené pre záručné reklamácie pri poruchách zapríčinených: nešetrným zaobchádzaním, neodborným zásahom do zariadenia (pokiaľ je elektronické), neodborným rozobratím tovaru alebo pri inom porušení záručných podmienok, ktoré zistí servisný technik. Zároveň sa zákazník zaväzuje uhradiť prevádzkovateľovi všetky náklady súvisiace s prípadným odstránením takejto závady, ktorá nebola kvalifikovaná ako záručná.
Reklamácia sa nevzťahuje na CD a DVD nosiče, jednorázové batérie, knihy, softvér, tlačové materiály, svietidlá a svetelné zdroje, špeciálne(náhradné diely a pod.).
1. Reklamovať je možné len tovar zakúpený na internetovom obchode www.Rybarik.eu
2. Pri uplatnení reklamácie je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený, pokiaľ možno v originálnom balení vrátane manuálov (ak sú súčasťou), kópie pokladničného dokladu, záručného listu a popisu chýb výrobku.
3. Náklady spojené s reklamáciou nesie prevádzkovateľ internetového obchodu Fischerei s.r.o (po predložení potrebných dokladov).
4. Prevádzkovateľ internetového obchodu Fischerei s.r.o si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vybavenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je potrebné zaslať na opravu výrobcovi, na dobu nevyhnutne potrebnú k tejto oprave.
5. Zákonom stanovená doba na vybavenie reklamácie je jeden mesiac od jej prijatia.
6. Záručná doba sa podľa predložených dokladov predlžuje o dobu počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave.Všetky nami ponúkané výrobky spĺňajú vysoké kvalitatívne požiadavky.
Na tovar (mimo krmív, komponentov, aróm a pod.) je výrobcami poskytovaná záruka minimálne 2 roky.
V prípade oprávnenej reklamácie je tovar, kde nie je možné vykonať jeho opravu vymenený kus za kus.
Odborné poradenstvo
Ak máte k našim výrobkom technické otázky, zavolajte na telefónne čísla 052/ 428 5298, 0903 569 009, 0908 735 361 alebo napíšte na e-mail rybarik@rybarik.eu pracovníkom nášho technického poradenstva, ktorí Vám poskytnú odborné informácie.
Pre uľahčenie a urýchlenie vybavenia Vašej otázky uvádzajte príslušné objednávkové číslo výrobku (kód), ktorý je uvedený na našom e-shope pri každom tovare.
Pokiaľ v dodávke chýba užívateľská príručka, zavolajte nám a my Vám ju urýchlene doručíme, ak sa jedná o výrobok, ktorý to vyžaduje.
Pre detailné informácie si prosím prečítajte Obchodné podmienky na našej internetovej stránke !!