Telefonické objednávky:
0903 569 009, 0908 735 361
NON STOP na rybarik@rybarik.eu
Rybárik, rybárske potreby - Chytáme ryby s Vami ...
položiek: 0
celková cena: 0,00 €

Doprava a platba

Základné informácie o platbe a dodaní tovaru

Spôsob objednávania 


Platba
 

  • osobne na kamennej predajni, možnosť zaplatiť v hotovosti, platobnou kartou, alebo na splátky Quatro
  • dobierkou
  • prevodom na účet pred odoslaním tovaru
  • predaj na splátky - QUATRO (bližšie informácie vsekcii Quatro)

Vernostná zľava sa nevzťahuje na tovar, ktorý je v akcii a na tovar na ktorý nie je možné poskytnúť zľavu.
Zľavy sa nedajú kombinovať a sčítavať s inými zľavami (šialený víkend, a pod.).


Poplatky za doručenie

Kuriérska služba UPS (Slovak Parcel Servis)

  • balík v hodnote do 39,99 € - 3,50 € 
  • balík v hodnote od 40 € do 99,99 € - 1,00 € 
  • balík v hodnote nad 100 € - Prepravné je zadarmo!
  • balík nad 10 kg - 7,00 €

Slovenská pošta (odberná lehota 7 dní !!)

  • balík do 4,99 kg - 4,00 €
  • balík od 5 kg do 10 kg - 8,00 €
  • balík v hodnote nad 100 € - Prepravné je zadarmo!
  • balík nad 10 kg zasielame výhradne kuriérskou službou UPS!
  • udice, nadrozmerné zásielky a tovar vysokej hodnoty zasielame výhradne kuriérskou službou UPS!

Doručenie do zahraničia
Pre doručenie tovaru mimo územia Slovenskej Republiky prepravné účtujeme podľa cenníka doručovacej spoločnosti In Time. O presnej cene dopravy Vás budeme vždy vopred informovať telefonicky alebo e-mailom.


Doručenie akumulátorov pre lodné elektromotory
-  POZOR!!
Keďže sa jedná o špecifickú skupinu tovaru,  musí byť tento doručovaný v súlade z osobitými bezpečnostnými predpismi pre prepravu a nie je možné využiť štandardné doručenie.

- pri trakčných akumulátoroch vždy účtujeme prepravné 10 €

Vernostná zľava sa netýka poštovného a kuriéra!


Dodanie tovaru (platí pre SR)

  • dobierkou prostredníctvom kuriérskej služby UPS Expres priamo na Vami zadanú adresu nasledujúci pracovný deň od prijatia objednávky do 16.00 hod. a objednané produkty sú skladom.

  • dobierkou prostredníctvom Slovenskej Pošty spravidla do 3-5 pracovných dní a objednané produkty sú skladom.

Pri obdržaní zásielky je príjemca (zákazník) povinný prekontrolovať neporušenosť zásielky!!!
Doručovaná zásielka nesmie javiť známky rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie).
Každú zásielku si po prevzatí následne skontrolujte, v prípade poškodeného tovaru alebo chýbajúceho tovaru nás kontaktujte najneskôr nasledujúci pracovný deň od prevzatia zásielky!!! 
Na reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré nebudú nahlásené do 24 hodín nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu!!!

Príjemca je povinný v prípade poškodenia zásielky uschovať pôvodné balenie zásielky k nahliadnutiu pre doručovaciu spoločnosť a k zhotoveniu fotodokumentácie.
Po nahlásení poškodenej zásielky ( poškodený  alebo chýbajúci tovar) príde zodpovedný pracovník doručovacej spoločnosti  spísať  škodový protokol a vyhotoviť  fotodokumentáciu.


Ak je o určitý tovar veľký záujem a tento tovar má v danom čase objednané veľké množstvo zákazníkov, môže sa stať, že zásielku Vám doručíme neskôr. V tomto prípade Vás budeme samozrejme vždy informovať o termíne dodania telefonicky alebo e-mailom.

 

Pre detailné informácie si prosím prečítajte Obchodné podmienky na našej internetovej stránke !!

 

«« späť
Doprava a platba
Facebook icon