Zľava až -15% pre registrovaných zákazníkov !

Doprava a platba

Základné informácie o platbe a dodaní tovaru

Spôsob objednávania 

Platba 

  • osobne na kamennej predajni - možnosť platby v hotovosti, platobnou kartou, na splátky Quatro
  • na dobierku - 1,50€ (možnosť platby v hotovosti, alebo platobnou kartou)
  • prevodom na účet pred odoslaním tovaru
    Pri platbe bankovým prevodom počkajte na potvrdzovací email v ktorom nájdete informácie pre vykonanie platby.
    Tovar vám bude odoslaný až po pripísaní finančných prostriedkov na náš účet.
  • predaj na splátky QUATRO (bližšie informácie v sekcii Quatro)

Vernostná zľava sa netýka poštovného a kuriéra!
Vernostná zľava sa vzťahuje iba na tovar označený VIP a nevzťahuje sa na tovar označený AKCIA, alebo na ktorý nie je možné poskytnúť zľavu.
Zľavy sa nedajú kombinovať a sčítavať s inými zľavami (Šialený víkend, Vianočná akcia, Black Friday a pod.).

Ak je o určitý tovar veľký záujem a tento tovar má v danom čase objednané veľké množstvo zákazníkov, môže sa stať, že zásielku Vám doručíme neskôr.
V tomto prípade Vás budeme samozrejme vždy informovať o termíne dodania telefonicky alebo e-mailom.


Poplatky za doručenie - k
uriérska služba 

Najpoužívanejší spôsob doručenia objednávky, ktorú Vám kuriér doručí priamo na vami zadanú adresu, domov, do práce, alebo kľudne aj niekde blízko k vode

Doručenie na Slovensku

  • balík v hodnote do 39,99 € - 3,90 € 
  • balík v hodnote od 40 € do 99,99 € - 1,00 € 
  • balík v hodnote nad 100 € - Prepravné je zadarmo!
  • balík nad 10 kg do 20kg - 4,99 € (bez ohľadu na hodnotu objednaného tovaru)
  • balík nad 20 kg do 30kg - 5,29 € (bez ohľadu na hodnotu objednaného tovaru)
  • balík nad 30 kg do 40kg - 12,99 € (bez ohľadu na hodnotu objednaného tovaru)
  • balík nad 40 kg do 50kg - 14,50 € (bez ohľadu na hodnotu objednaného tovaru)

Doručenie do zahraničia
Pre doručenie tovaru mimo územia Slovenskej Republiky prepravné účtujeme podľa cenníka doručovacej spoločnosti.
O presnej cene dopravy Vás budeme vždy vopred informovať telefonicky alebo e-mailom.
Ceny doručenia do zahraničia nájdete TU.


Doručenie akumulátorov pre lodné elektromotory - POZOR!
Keďže sa jedná o špecifickú skupinu tovaru, musí byť tento doručovaný v súlade s osobitými bezpečnostnými predpismi pre prepravu a nie je možné využiť štandardné doručenie.

Poplatky za doručenie - do výdajného miesta  

Obľúbený spôsob doručenia objednávky na Vami zvolené výdajné miesto Packety.
Na výber máte 3153 výdajných miest po celom Slovensku.

Doručenie na Slovensku

  • len pre balíky do 5kg - 2,90 € (bez ohľadu na hodnotu objednaného tovaru)

Sledovanie zásielky Packeta: https://tracking.packeta.com/sk

Vernostná zľava sa netýka poštovného a kuriéra!

Dodanie tovaru (platí pre SR)

  • podľa typu zvoleného doručenia v priebehu 1-2 pracovných dní od prijatia objednávky
    (objednávka do 14.00 hod. a objednané produkty sú skladom)

Príjemca zásielky (spotrebiteľ) má právo skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri doručení.
V prípade, že spotrebiteľ zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený alebo tovar chýba, oznámi túto skutočnosť pri prevzatí zásielky na mieste dopravcovi a za jeho prítomnosti skontroluje stav tovaru.
V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí, má spotrebiteľ možnosť ihneď pri prevzatí tovaru odmietnuť tovar prevziať.
O poškodení tovaru je dopravca povinný vyhotoviť tzv. škodový zápis za prítomnosti a na žiadosť spotrebiteľa.
Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného obchodníkovi môže obchodník po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie chyby tovaru, zľavu na tovar a v prípade neodstrániteľných chýb tovaru dodať spotrebiteľovi nový tovar.
Neskoršie reklamácie tohto typu bude potrebné preukázať.

Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné bezodkladne oznámiť prostredníctvom e-mailu na adresu rybarik@rybarik.eu spísať s dopravcom škodový zápis a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom alebo poštou na adresu obchodníka.
V opačnom prípade reklamáciu takéhoto druhu tovaru bude možné uznať len ak spotrebiteľ preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.
Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený v plnej hodnote.

Detailné informácie si prosím prečítajte v sekcii Obchodné podmienky na našej internetovej stránke !!